دوره های آموزش زبان ترکی استامبولی

کلاس ات رو انتخاب کن
معرفی دوره های آموزشی دپارتمان زبان ترکی استامبولی

آموزش زبان ترکی استامبولی در آموزشگاه سفیر دانش بر اساس جدید ترین و بروزترین متد آموزش مکالمه زبان فرانسوی به زبان آموزان تدریس می گردد. کلاس زبان فرانسوی بزرگسالان در اسپیکان مختص رده سنی 16 سال به بالا است. این دوره ها از سطح پایه تا پیشرفته بصورت آموزش حضوری و آموزش آنلاین برگزار می گردد.

 (سطح مقدماتی)
کلاس زبان ترکی استانبولی در سطح مقدماتی (A1-A2) در سفیر دانش مختص زبان آموزانی است که بدون هیچ پیش زمینه ای مایل به یادگیری زبان ترکی استانبولی میباشند.
زبان آموزان در پایان این سطح از آموزش زبان ترکی استانبولی علاوه بر آشنايی با فرهنگ و آداب و رسوم کشور ترکیه، قادر به انجام مکالمات روزمره اعم از احوالپرسی ساده، معرفی خود، نحوه بیان ساعت و زمان، خواندن علائم راهنما و همچنین انجام مکالمات مربوط به موقعیت های مختلف سفر همانند فرودگاه، رستوران و مراکز خرید خواهند بود.

 (سطح متوسطه)
زبان آموزان در پایان این سطح از آموزش زبان ترکی به دایره وسیعی از لغات و واژگان دست پیدا خواهند کرد که به کمک آن قادر به تولید جملات مرتبط و پیوسته به صورت معنی دار خواهند شد و میتوانند بطور منسجم و بی وقفه در مورد موضوعات پیچیده تری اعم از بیان تمایلات شخصی، توصیف خانواده و محیط کار به زبان ترکی صحبت نمایند و در سفرهای خود به کشور ترکیه اغلب نیازهای خود را به راحتی برطرف نمایند.

B2-C1 (سطح پیشرفته)
زبان آموزان در پایان این سطح از آموزش زبان ترکی قادر به درک متون طولانی و پیچیده شامل بخش بزرگی از واژه های سطح بالا خواهند بود و در نتیجه میتوانند بدون تامل برای جستجوی لغات، بی وقفه و بدون اشتباه با سرعت عمل و انعطاف پذیری بسیار بالا حتی در رشته تخصصی خود بحث های تخصصی تری را دنبال کنند و در موقعیت های واقعی روزمره بطور کاملا طبیعی به زبان ترکی استانبولی صحبت نمایند.

کتاب های آموزشی دوره نوجوان
Big English
مجموعه شش جلدی

کتاب های آموزشی دوره نوجوان
Teen2Teen
مجموعه چهار جلدی

کتاب های آموزشی دوره بزرگسال
Speak Out
مجموعه شش جلدی

پرسش‌های متداول

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش