دوره های آموزش زبان آلمانی

کلاس ات رو انتخاب کن
معرفی دوره های آموزشی دپارتمان زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه سفیر دانش بر اساس جدید ترین و بروزترین متد آموزش مکالمه زبان آلمانی به زبان آموزان تدریس می گردد. کلاس زبان آلمانی بزرگسالان در اسپیکان مختص رده سنی 16 سال به بالا است. این دوره ها از سطح پایه تا پیشرفته بصورت آموزش حضوری و آموزش آنلاین برگزار می گردد.

آشنایی با دوره های آموزشگاه

✅ سطح A1
زبان آموزان در پایان این سطح می توانند مکالمات روزمره و جملات ابتدایی که در رابطه با نیاز های عمومی و شخصی شان می باشد (مانند معرفی خود، خواندن علائم راهنما، پرسیدن ساده و …) را درک کرده و صحبت نمایند.

✅سطح A2 (سطح مقدماتی)
زبان آموزان در پایان این سطح از یادگیری زبان آلمانی قادر به بیان و درک موضوعات مشخصی مانند گفتگوهای روزمره، اطلاعات شخصی، خانواده و محیط کار در موقعیت های ساده و معمول و همچنین درک مطالب پیچیده تری که در مقاله های کوتاه، روزنامه ها و تبلیغات نوشته شده است باشند.

✅سطح B1 (سطح متوسط)
زبان آموزان در پایان این سطح از یادگیری زبان آلمانی به دایره وسیعی از لغات و واژگان دست پیدا خواهند کرد که به آنها کمک خواهد کرد با استفاده از این لغات در مورد رویاها، آرزوها، رخدادها، اهداف، تجارب و علایق شخصی خود بطور منسجم صحبت نمایند و در سفرهای خود به کشورهای آلمانی زبان اغلب نیازهای خود را برطرف نمایند.

✅سطح B2 (سطح بالاتر از متوسط)
زبان آموزان در پایان این سطح از مکالمه زبان آلمانی قادر به درک و بیان مطالب انتزاعی یا پیشرفته تر به زبان آلمانی خواهند بود و می توانند در رشته تخصصی خود بحث های تخصصی تری را پیگیری نمایند و بدون آمادگی قبلی بطور روان و پیوسته صحبت کنند.

✅سطح C1 (سطح پیشرفته)
زبان آموزان در پایان این سطح قادر به درک متون طولانی شامل بخش بزرگی از واژه های سطح بالا و پیچیده خواهند بود و در نتیجه می توانند بدون تامل برای جستجوی لغات به راحتی و بطور روان به زبان آلمانی مکالمه نمایند.

نحوه برگزاری کلاس زبان آلمانی
تعداد جلسات در هر ترم ۱۲ جلسه ۱/۵ ساعته (معادل ۹۰ دقیقه) می باشد که بصورت حضوری و آنلاین (گروهی و خصوصی) برگزار می گردد.



کتاب های آموزشی دوره نوجوان
Big English
مجموعه شش جلدی

کتاب های آموزشی دوره نوجوان
Teen2Teen
مجموعه چهار جلدی

کتاب های آموزشی دوره بزرگسال
Speak Out
مجموعه شش جلدی

پرسش‌های متداول

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش