ویژگی اول شما
توضیحات مد نظر شما در اینجا

ویژگی دوم شما
توضیحات مد نظر شما در اینجا

ویژگی سوم شما
توضیحات مد نظر شما در اینجا

ویژگی چهارم شما
توضیحات مد نظر شما در اینجا

سال تجربه

9

+

صفحه شخصی

طناز ساریخانی

ارزشيابي استاد عبارت است از تعيين ميزان موفقيت اساتيد در رسيدن به اهداف آموزشي خود و آکادمی سفیر دانش . مهمترين اهداف ارزشيابي كمك به اساتيد در جهت بهبود و اصالح روش ها و فعاليت هاي آموزشي، ارتقا كيفيت آموزش دانشگاه وكمك به مديران براي تصميم گيري هاي راهبردي درباره استخدام ، ترفيع ،ارتقاء و ساير موادر ميباشد. ، بنابراين ترديدي نيست كه ارزشيابي از كار اساتيد اقدامي ضروري مي باشد.

ارزشيابي به يك فرايند نظام دار براي جمع آوري ، تحليل و تفسير اطلاعات گفته مي شود كه به منظور تعيين تحقق اهداف مورد نظر انجام مي گيرد
(1). نقش عمده آموزش عالي ، تربيت نيروي انساني متخصص و مورد نياز جامعه با كسب توانايي لازم جهت وظايف مربوطه در حيطه عملكردي خود است و يكي از عوامل اصلي كه مي تواند آموزش را از حالت ايستا به مسيري پويا تبدیل کند ارزشيابي است
(2).ارزشيابي آموزشي مي تواند به بهبود روحيه و فعاليت شركت كنندگان در ارزشيابي و آگاهي ايشان و نيز عامل مهمی در بهره وری مناسب ازامكانات مادي و نیروی انسانی باشد
در درهمين راستا ارزشيابي استاد عبارت است از تعيين ميزان موفقيت اساتید در رسيدن به اهداف آموزشي خود و مرکز آموزشی مورد نظر براي ارزشيابي استاد اهداف زيادي را بر شمرده اند كه مهمترين آنها كمك به اساتید در جهت بهبود و اصلاح روش ها و فعاليت هاي آموزشي وكمك به مديران براي تصميم گيري هاي راهبردی درباره استخدام ، ترفيع ،ارتقاء و مانند اينهاست ، بنابراين ترديدي نيست كه ارزشيابي از كار اساتید اقدامي ضروري می باشد.مطالعه ای در دانشگاه واشنگتن نشان می دهد در صورت عدم وجود سیستم ارزشیابی مستمر امکان ارتقای کیفی تدریس اساتید و ارتقای آموزش امکانپذیر نمی باشد.


1توانايي انتقال مناسب مطالب درسي به دانشجويان    
2تسلط کامل بر محتواي درس    
3قدرت ساماندهي و مديريت کلاس    
4ميزان آشنايي با دانش هاي نوين تدريس    
5شرکت فعال در شوراها وجلسات تخصصي    
6همکاري در طراحی سوالات آزمون    
7شرکت منظم و برنامه ريزي شده در کلاس    
8داشتن تعامل در برخورد بادانشجويان    
9امکان دسترسي به استادتوسط دانشجويان    
10آراسته بودن به ارزش ها، فضايل و شئونات استادي    
11توجه به اهميت مفهوم دانشجو محوري    
12امکان ارائه مشاوره وراهنمايي آموزشي به دانشجويان    
13داشتن جاذبه و دافعهمنطقي در برخورد با دانشجويان    
14انتقاد پذير بودن    
15ايجاد خود باوري و اميددر دانشجويان نسبت به آينده    

بیوگرافی
اطلاعات پژوهشی
اطلاعات آموزشی
کارگاه های آموزشی
سوابق تحصیلی
مقالات و پایان نامه ها
انتشارات
سوابق آموزشی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی است.

چرا ما

چرا ما بهترین هستیم؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

دیدگاه شما

کارکردن با ما چگونه است

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش